mediaLOOK logo
@
Bucureşti 2009-03-03

SportKlub urcă în topul televiziunilor de sport din România

SportKlub a înregistrat săptămâna trecută cea mai mare creştere de audienţă din acest an, conform cifrelor furnizate de Gfk România.

Ajax – Fiorentina (Cupa UEFA, 16-imi), difuzat de SportKlub, joi, 26 februarie, între orele 21:45 şi 23:35, a obţinut o audienţă de 2,3% rating şi 6,7% share, pe targetul “bărbaţi cu vârsta între 18 şi 49 de ani, rezidenţi în mediul urban”.

A doua repriză a ridicat cifra la o medie de audienţă de 2,6% rating, înregistrând o cotă de piaţă de 8,6% pe intervalul difuzării, conform datelor furnizate de GfK România.

La ora desfăşurării meciului, peste 45,5% din publicul canalelor de sport a preferat să urmărească meciul Ajax – Fiorentina de la SportKlub, share-ul mediu al reprizei secunde (raportat strict la piaţa canalelor sport) ajungând la 48,4%, pe targetul specificat.

În intervalul cuprins între orele 21:00 şi 24:00 SportKlub s-a situat pe locul 2 în preferinţele telespectatorilor de canale de sport, cu 39,7% din totalul vizionării dedicat acestei staţii (faţă de 40,7% alocat canalului Sport.ro).

Între orele 22:15 şi 23:30 SportKlub a fost lider de piaţă pe nişa canalelor de sport, potrivit mediilor la sfert de oră furnizate de sursa citată, cu un maxim de 50,3% în intervalul 23:00 – 23:15.

Cu transmisiunile directe din acest weekend din FA Cup (sferturi şi optimi), în care echipe precum Manchester United, Arsenal, Chelsea sau Everton se luptă să câştige cea mai veche competiţie fotbalistică din lume, SportKlub aşteaptă audienţe similare.

SportKlub

SportKlub transmite în direct şi în exclusivitate fotbal din Cupa Angliei FA, Cupa Italiei şi Copa Libertadores, campionatele Germaniei (Bundesliga 1 şi 2), Belgiei (Jupiler League), Austriei (Bundesliga 1), Braziliei, Americii (Major League Soccer), baschet din Euroligă, hochei pe gheaţă din liga internă, Cupa României şi liga Mol, rugby din Superleague XIV, precum şi cursele DTM.

SportKlub s-a lansat în România în mai 2006 şi este recepţionat în prezent de peste 3,7 milioane de abonaţi, fiind distribuit prin RCS/ RDS Cablu – bază, RCS/ RDS – Digi TV, UPC analogic – extra, UPC digital – bază, alţi operatori de cablu, precum şi toate platformele digitale din România (Digi TV, Focus Sat, Dolce, Boom TV, etc).