mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2008-09-19

Intertel si Wundermann au derulat campania "Plouă zilnic cu premii LG!"

Conceptul si implementarea campaniei "Plouă zilnic cu premii LG", o campanie neconventionala de recompensare a cumparatorilor fideli au fost realizate in colaborare cu Intertel Communications si Wunderman/Partnership Romania.

Sub indrumarea Wunderman Intertel a dezvoltat servicii pentru cele doua componente ale campaniei, una online (www.vremealg.ro) si una de mobile marketing. Website-ul a avut la baza conceptul de prognoza meteo, dar unde fenomenele meteo au fost inlocuite de averse de premii. Website-ul a avut de asemenea si o sectiune interactiva speciala denumita „Tu si LG-ul tau” prin intermediul careia consumatorii au putut incarca poze cu produsele LG preferate, fidelitatea fiindu-le premiata zilnic cu memory stick-uri.
Cel mai important furnizor de pe piaţa locală de servicii de SMS Marketing, Intertel a realizat deasemenea regulamentul campaniei de promovare, încheiată de curand, odată cu punerea in posesie a câştigătorilor.
Wunderman, divizie a grupului Y&R Brands, specializata pe digital thinking. Platforma online se afla printre primele proiecte de comunicare digitala ale Wunderman si s-a dovedit a fi o solutie interactiva de succes pentru cumparatorii de produse LG.
Campania s-a derulat în perioada 10 iulie 2008 - 20 august 2008, ora 23:59. Pentru cei interesaţi "de prognoza meteo", LG a anunţat că în fiecare zi va ploua cu premii. Cumpărând produse LG din magazinele participante clienţii au avut şansa de a câştiga zilnic unul dintre cele 42 de premii: 6 televizoare LCD, 6 televizoare cu plasmă, 6 sisteme home cinema, 6 monitoare LCD, 6 frigidere, 6 maşini de spălat şi 6 aparate de aer condiţionat.
Împreună cu produsul LG cumpărat clientul primea şi un cupon. Acesta conţinea codul special care trebui trimis prin SMS la numărul special 1845 (număr cu tarif normal valabil în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone, Cosmote, Zapp) şi de asemenea putea fi înscris în concurs direct pe site-ul www.vremealg.ro.
"Astfel de campanii de marketing nu doar consolidează brandul companiei organizatoare, sporind legătura directă cu clienţii firmei, dar de asemenea ridică vânzările pe perioada campaniei şi creează o bază de clienţi activi", a declarat Maia Novolan, director general Intertel Communications.
Pentru obţinerea de rezultate foarte bune, Intertel Communications a realizat o bază de date cu participanţii la această campanie. Reprezentanţii celor doua companii au supervizat tragerile la sorţi, care au avut loc în prezenţa unui Notar public.

Despre Wunderman
www.wunderman.com.
Wunderman este activă în România, incepand cu 1 decembrie 2007 si este divizie grupului Y&R Brands. Agentia este specializată în servicii de event marketing, consumer promotion, trade marketing, merchandising/ POSM, direct marketing, PR, interactive & new media, digital thinking.
Cu peste 130 de birouri în 55 de ţări, Wunderman continuă să definească noi căi de a conecta activ consumatorul şi brandurile. Cannes Lions IAF a recunoscut performanţa Wunderman prin două premii Direct Grand Prix în doi ani consecutivi. Wunderman, parte a Young & Rubicam Brands, este membru al WPP (NASDAQ: WPPGY).
Printre clientii Wunderman in Romania se numara: Brown-Forman, Elmec, LG, Mengotti, Philip Morris, Procter&Gamble.

Intertel Communications

Despre Intertel Communications
www.intertel.ro
Intertel Communications este cunoscută pe piaţa românească pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializată în numeroase platforme digitale - de la marketing interactiv / comunicare on-line de performanţă şi mobile marketing, până la servicii de Call-center, Web design şi Web development, incluzând orice tip de mecanisme de campanii şi reactivări, integrări mixte de on-line şi off-line utilizând tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode şi Voce, follow-up campanii, fulfillment şi management de premii, având la bază o puternică expertiză tehnica şi experienţă în domeniu de peste şase ani.
Printre clienţii tradiţionali ai companiei se numără: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Gazeta Sporturilor, Heineken Romania (Gosser, Heineken), Kanal D, Prima TV, Procter & Gamble (Braun, Duracell, Gillette, Pampers), Real Hypermarket, Supercard (proiecte MOL, C-thru, STR8), Unilever SCE (Axe, Dero, Omo, Rexona, Sunsilk). Mai multe detalii pe www.intertel.ro