mediaLOOK logo
@
Bucuresti 2008-02-28

Tornado lansează noi servicii post-vânzare pentru partenerii de distribuţie

Distribuitorul IT adaugă ofertei existente trei noi servicii post-vânzare menite să crească avantajul competitiv al partenerilor săi de distribuţie: Livrarea directă a produselor către clientul final, Livrarea Express şi Serviciul de preluare a marfii. Noile soluţii au fost deja implementate şi sunt disponibile la nivel naţional.

Partenerii Tornado pot opta acum pentru cea mai potrivită soluţie de transport, în condiţii mult mai avantajoase în privinţa costurilor şi cu timp de livrare garantat.

La cererea clientului, compania poate livra marfa în termen de 24 de ore, direct către clientul final, indiferent dacă acesta este persoana fizică sau juridică, la orice adresă din ţară. Această soluţie de transport reduce timpul de răspuns la solicitarea consumatorului final şi oferă garanţia unor servicii de calitate, în condiţii de siguranţă. Astfel, compania îşi propune să vină în întâmpinarea partenerilor care au nevoie de soluţii flexibile, ajutându-i să dezvolte relaţii dedicate şi să-şi fidelizeze clienţii.

Serviciul de Livrare Express este soluţia optimă pentru partenerii care doresc transportul rapid al produselor la destinatar, în ziua, la ora şi locaţia specificate de către aceştia. Tornado pune la dispoziţie resurse dedicate, livrarea fiind garantată în urmatoarea zi lucrătoare, de la data listării comenzii, la ora şi adresa declarate.

Totodată, pentru ca totul să fie mai rapid şi mai sigur clienţii pot acum apela la serviciul de preluare a marfii, pentru retur şi service, fară a mai avea restricţii de volum şi greutate. În plus, se asigură o acoperire de 100% din valoarea mărfii, în situaţii de deteriorare sau pierdere.

"Posibilitatea de a livra produsele într-un timp definit sau într-unul foarte scurt va constitui în mod cert un argument concurenţial decisiv în strategia partenerilor noştri de a-şi asigura competitivitatea pe piaţă. Scopul nostru este acela de a-i ajuta să dezvolte relaţii pe termen lung, să inspire încredere şi siguranţă clienţilor lor. Serviciile anunţate astăzi deschid seria de facilităţi previzionate pentru acest an, destinate partenerilor noştri", declară Gerald Maier, Director General Tornado Sistems.

Tornado Sistems

Înfiinţată în 1991, Tornado Sistems este principala companie de distribuţie de echipamente de tehnică de calcul şi networking din România, cu un portofoliu complex de produse şi soluţii din partea a 70 de furnizori internaţionali de renume: Microsoft, HP, Fujitsu-Siemens Computers, Acer, Canon, Cisco Systems, Netgear, Benq, Lite-ON, Brother, Kingston, Allied Telesis, Brand-Rex, Philips, APC, Epson, Kodak, Xerox, TwinMos, MSI, Proxim, Reichle de-Massari, Nortel etc.

În decursul celor 16 ani de existenţă pe piaţa de distribuţie românească, Tornado Sistems şi-a construit o solidă reputaţie în rândul partenerilor săi de afaceri, oferind clienţilor săi cele mai complete şi avantajoase soluţii şi servicii de proiectare, instalare, instruire şi consultanţă în domeniul reţelelor de calculatoare. Tornado Sistems are, în prezent, 270 de angajaţi şi este certificată ISO 9001:2000.
Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.tornado.ro.