mediaLOOK logo
@
Martin Reichle, CEO R&M vizitează România la un an de la inaugurarea biroului de reprezentanţă
Bucuresti 2007-09-27

Martin Reichle, CEO R&M vizitează România la un an de la inaugurarea biroului de reprezentanţă

Martin Reichle, CEO R&M, a sosit pentru prima dată în România pe 27 septembrie 2007. Liderul companiei elveţiene a dorit să-şi cunoască personal partenerii de afaceri din ţara noastră în cadrul unui eveniment organizat de biroul local R&M.

Reichle & De-Massari valorifică o experienţă de peste 40 de ani pe piaţa IT&C, iar pentru prima jumătate a acestui an compania a anunţat vânzări cu 25% mai mari faţă de de aceeaşi perioadă din 2006. Anul trecut, R&M înregistrase o creştere la nivel global de 29% a cifrei de vânzări pe segmentul soluţiilor de cablare enterprise, principala linie a portofoliului său. Compania şi-a întărit la nivel global poziţia de pionier în furnizarea tehnologiilor de transmitere a datelor la performanţe ridicate. Divizia de soluţii de cablare pentru carrier a înregistrat o creştere de 8%. Totodată, soluţiile care folosesc transmisii pe cabluri de cupru au cunoscut o revigorare deoarece pieţele emergente au modernizat reţelele de telefonie, iar în ţările puternic industrializate sunt adoptate tot mai mult aceste soluţii pentru dezvoltarea infrastructurilor broadband. În acelaşi timp, cablarea pe fibră optică este din ce în ce mai folosită în implementarea de servicii noi precum Triple Play şi televiziunea IP. În statele din Europa de Est şi din Balcani, vânzările s-au dezvoltat cu peste 20%.

Rezultate bune pentru Reichle & De-Massari (R&M) în România
La mai bine de un an de la deschiderea reprezentanţei de la Bucureşti, echipa locală a reuşit obţinerea unei cote de piaţă de 6,7% pe segmentul reţelelor private, realizând în 2006 o cifră de vânzări de 1 milion Euro. Poziţionat ca furnizor de soluţii de calitate, R&M Romania a impus standardele elveţiene, 84% din volumul de vânzări fiind reprezentate de soluţiile ecranate 10 Giga Ethernet în contextul în care piaţa românească este dominată în proporţie de 70% de soluţiile ieftine neecranate. Astfel, în România s-au realizat peste 20.000 de conexiuni R&M, eforturile companiei concentrându-se pe furnizarea de soluţii superioare şi nu pe simpla comercializare de conectori şi cablu.

Biroul R&M din România preconizează o creştere cu 35% a cifrei anuale de vânzări, ceea ce ar reprezenta atingerea obiectivului propus pentru anul 2007. Totodată, ponderea soluţiilor de fibră optică va creşte la 33%. R&M va continua să plaseze importanţa abordării problemei infrastructurii de telecomunicaţii în aceeaşi manieră cu cea a reţelei electrice.

R&M şi-a consolidat prezenţa pe noi segmente de piaţă din România. "Teritoriul este acoperit în prezent de o reţea naţională de parteneri certificaţi. Pe segmentul carrier, soluţiile de fibră optică R&M sunt adoptate de tot mai mulţi provideri" susţine D-na Cristina Deac, Representation Office Manager al Reichle & De-Massari Romania.

Infrastructura de comunicaţii este la fel de importantă ca şi reţeaua electrică
Pe fondul creşterii spectaculoase a pieţei de real-estate şi IT din România, Reichle & De-Massari devine un furnizor strategic în dezvoltarea infrastructurilor de telecomunicaţii şi consideră că acestea trebuie privite cu aceeaşi importanţă ca şi alimentarea cu energie electrică a clădirilor. "Fie că este vorba de centre de afaceri, de spaţii de birouri sau de hale industriale, clădirile moderne fără o conectare sigură şi eficientă la serviciile de telecomunicaţii pot deveni accidental nişte birouri în beznă, dacă nu se acordă un interes egal atât reţelelor electrice, cât şi reţelelor IT&C" a continuat D-na Cristina Deac.

În contextul în care toată lumea discută astăzi despre soluţii Triple Play, reţele de generaţie următoare, video-on-demand, HD TV şi convergenţă, este esenţial ca mediul fizic al infrastructurii de reţea să poată oferi o disponibilitate extrem de ridicată. Calitatea elementelor pasive are acelaşi impact asupra performanţelor unei reţele, dupa cum si natura drumurilor şi a intersecţiilor influenţează desfăşurarea circulaţiei auto în condiţii de siguranţă. În viziunea R&M, disponibilitatea de 99,999% a mediului fizic reprezintă o cerinţă de bază pentru o reţea care susţine derularea de servicii IP multiple (Multi-Service-Network). Pe lângă uşurinţa administrarii unei reţele de acest gen, costurile de exploatare pot fi reduse semnificativ. Este preferabilă construirea unei reţele convergente în comparaţie cu construirea de reţele diferite, câte una pentru fiecare tip de serviciu. O astfel de reţea convergentă trebuie să se realizeze după standardele Next Generation Network (NGN) care presupune disponibilitate maximă şi uşurinţă în exploatare şi mentenanţă, în condiţiile în care investitorii acordă o atenţie sporită CAPEX-ului şi OPEX-ului.

Reţelele fizice trebuie să susţină cerinţele utilizatorilor care doresc mereu rate de transfer mai mari, aplicaţii din ce în ce mai complexe. Infrastructurile de fibră optică şi de cablu de cupru furnizate de R&M asigură operatorilor posibilitatea realizării unor infrastructuri de date in condiţii ridicate de fiabilitate în exploatare. Compania promovează ideea de modularitate pentru a se permite upgrade-uri simple şi rapide, iar managementul clar, sigur şi facil reprezintă cheia unei mentenanţe eficiente şi o protecţie maximă a investiţiei.

Reichle & De-Massari

Compania Reichle & De-Massari (R&M) valorifica o experienta de peste 40 de ani pe piata IT&C si îsi concentreaza activitatea pe dezvoltarea si productia solutiilor pasive pentru nivelul fizic al retelelor de comunicatii, oferind sisteme de cablare pentru carrier, enterprise, industrial si residential. Produsele de exceptie din domeniul conecticii de cupru si fibra optica i-au adus companiei reputatia de lider în clasa echipamentelor premium, care adauga valoare retelelor performante. R&M are traditie în generarea de noi standarde în domeniul modularitatii, al simplitatii în instalare si în mentenanta.

În 2006, R&M înregistrase o creştere anuală a vânzărilor de 20%, totalizând 196 milioane CHF (121.5 milioane Euro). În prezent, compania are peste 600 de angajaţi în întreaga lume. Din ianuarie 2006, producatorul elvetian este prezent pe piata româneasca la nivel de reprezentanta. Pentru informatii suplimentare, va invitam sa accesati site-ul global http://www.rdm.com.

Link fotografii R&M: http://www.rdm.com/381/629/630/695/16787/16788.asp